Yarıyıl Meydan Okuması 2017 Raporum


***Finalleri biten Muggle bloguna geri döner!

Yapamadığım ve yapanlarınkini imrenerek okuduğum 2017 değerlendirme yazılarımı yazmaya başladım bile!

Mevsimlik okuma şenliklerine katılamıyorum diye üzülüyorum ama her gördüğüm meydan okumaya katılmışım gibi hissettim şu raporları yazarken.

Öneri Makinesi'nin bizlere tanıttığı Yarıyıl Okuma Maratonu'na da bir anda, kocaman bir hevesle başlamıştım. 12 kategorisi var ve hepsi de çok güzel aslında. İki kategorim boş kalmış. Aslında boş kalacak şeyler değiller ama ben çok boşlayıp listeye uygun kitaplar okumayı pek kafama takmadım. Sonradan uygun kitaplar olursa listeye yerleştiririm diye düşündüğüm için böyle oldu. Okuduğum kitaplar arasında uygun olanları tikleyince, iki kategori boş kalmış oldu.

Ay hala bitmediğine göre hala umut var ama çok da yok :D


1- 2015'te beş yıldız verdiğin bir kitabı tekrar oku.
-

2- Kapağı kırmızı olan bir kitap.

- Amat / İhsan Oktay Anar

3- Başladığın bir seriyi bitir 
-

4- Kendin için seçmediğin önerilen bir kitap 

- Yılanı Öldürseler / Yaşar Kemal 

5- Başlığında isim olan bir kitap 

Kabil / Jose Saramago 

6- 2017'de çıkmış bir kitap 

Gölün Dibindeki Ev / Josh Malerman 

7- Alışkanlıklarının dışında farklı türde bir kitap 

- Sisli Dağların Tepesinde / Karen Marie Moning 

8- Birleşik Krallık'ta geçen bir kitap 

- Love, Rosie / Cecilia Ahern 

9- Kapağında kadın olan bir kitap 

- Bir Çöküşün Öyküsü / Stefan Zweig 

10- Gelecekte geçen bir kitap 

- Zaman Makinesi / H.G Wells 

11- Yeni bir seriye başla 

- Akatsuki No Yona (Manga Serisi)

12- Favori yazarından bir kitap 

- Efrasiyabın Hikayeleri / İhsan Oktay Anar 


*Okuduğum kitapları tekrar okumak gibi bir huyum olmadığı için, denesem de bunu başaramadığım için, birinci kategori boş kaldı.

*Başladığım hiçbir seriyi bitiremediğim bir yıl oldu 2017. Bu yüzden bu yıl başladığım serileri galiba 2018'de bitireceğim ancak. 12'de 10 da fena değil bence.



Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bence harika :). İyi ki katılmışsın canım benim :). Bu sene daha da çok okumanı ve bize yazmanı umuyorum <3. Bol ve keyifli okumalar :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok keyif aldım kategorileri doldururken :') Çok teşekkür ederimm ^^

      Sil
  2. Uzun bir yorum yazmıştım yazına ama gitmemiş. Ben de baştan yazarım o zaman :-)

    Bu etkinlik güzeldi gerçekten. Hem süresinin uzun olması hem de kategorilerin güzelliği sayesinde en başarılı olduğum etkinliklerden biri oldu.

    2018'de daha çok seri okuyalım Gözde. Başladıklarımızı bitirelim, yeni seriler keşfedelim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriler konusunda çok hevesliyim bakalım.. Senin etkinliğini de dört gözle bekliyorum aslında :D Serilerin tadı bir başka oluyor :')

      Sil
  3. Bu ne güzel bir rapor öyle! En kötü raporumuz böyle olsun :D Ben de nadiren okuduğum kitapları tekrar okurum. Lafa gelince aslında tüm sevdiğim kitaplara ben bunu tekrar okurum diyorum ama iş yapmaya gelince olmuyor :D
    2018'in de bol kitaplı geçer umarım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sanırım en başarılı olduğum meydan okuma bu oldu geçen yıl :D Okuduğum bir kitabı yeniden okumaktansa başka hikayeler keşfetmeyi daha eğlenceli buluyorum. Sevdiğim kitapları arada karıştırıp birkaç sayfa okumaktan tabii ki keyif alıyorum ama - Hp haricindeki- hiçbir kitabı baştan sona tekrardan okuduğum olmadı hiç. Unutup okuduklarımı da saymazsak tabii :D Çok nadir yani benim de :D Umarım ^.^

      Sil