Pazar 6'lısı : Sahip Olmak İstediğiniz 6 Kitap Aksesuarı


Herkese iyi pazarlar!

Geçen hafta okuma maratonuyla kafayı bozmuş olduğum için pazar altılısı için liste hazırlayamamıştım. Sonradan içime oturmuştu hatta. Bu hafta ise hemen listemi hazırlayıp hazırda beklettim. :D

Bu pazar sahip olmak istediğimiz kitap aksesuarlarını listeleyeceğiz. Açıkçası pek fazla ayrıntılı bilmiyorum kitaplarla ilgili aksesuarları. Benim için genellikle kırılmayan, fazla ince olmayan ve görmenin hoşuma gideceği bir kitap ayracı olması yeterli. 

Yine de biraz düşününce... 


...

Şirin kitap ayraçları...





...

Duygulara göre post-it!

Bunlardan cidden çok istiyorum, nerede bulabileceğimi biliyorsanız çıtlatın bana!




 ...

Kitap destekleri!

Bu üçüne hastayım, bulursam affetmeyeceğim :D






Sizin sahip olmak istediğiniz kitap aksesuarları var mı?

Benimle paylaşın!



Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. İkinci fotoğraftaki ayraçlara resmen ba-yıl-dım. Harika. Bir de nerd kitap desteği çok güzelmiş ☺️.

    YanıtlaSil
  2. Seri değil de ne zamandır "Bülbülü Öldürmek" kitabını almak istiyorum ama alamıyorum :( Önerilerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen ay aldım ama hala okumadım, ben de çok merak ediyorum aslında :D Ne demek, rica ederim :')

      Sil
  3. Yazınız çok güzel olmuş:)
    Postitleri aliexpress de bulabilirsiniz Hemde fazlasıyla =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok teşekkür ederim :') Hemen atlayacağım :D

      Sil
  4. Yapacak bir şey yok :/ Bloggerların da vakti olmayabilir :D

    YanıtlaSil
  5. Kitap okurken hoşuma giden yerleri belirlemek için pos-it yeterli bana ama o kitap desteklerinden ben de istiyorum. bir rafı kitapla doldurmayınca işe yarardı.

    duygulara göre pos-iti de ilk kez gördüm. o da iyiymiş :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de pek boş raf yok ama yine de çok güzel o destekler :D Evet, dimi! Çok tatlılar ^^

      Sil