Aylık Rapor | Ağustos 2017


* Havaların şu kıvama gelmesini ve yorganımın altına girip saatlerce kitap okumayı çok istiyorum artık.

Okunanlar 

- Vincent Spinetti'nin Tuhaf Kariyeri / Joel Goebel 5/5

Yorumu için tıklayın.

- Amat / İhsan Oktay Anar 5/5

Yorumu için tıklayın.

- Suskunlar / İhsan Oktay Anar 5/5


İzlenenler

Filmler

- Unforgettable (2017) 4/5

- No Stranger Than Love (2016) 3/5

- Triangle (2009) 5/5

- 11:14 (2003) 5/5

- Coherence (2013) 5/5

- Lola Rennt (1998) 3/5

- Timecrimes (2007) 4/5

- The Man From Earth (2007) 2/5

- Tatlım Tatlım (2017) 4/5

- American History X (1998) 5/5

- Pineapple Express (2008) 4/5

- Kiss Kiss Bang Bang (2005) 3/5

- Filistin'e Veda (1995) 3/5

- Mr. Brooks (2007) 2/5

- Awake (2007) 4/5

- Frequency (2000) 3/5



Diziler

- The White Queen (2013) 5/5

- The White Princess (2017) 5/5

- Lookokut (2017) 3/5

İzlediğim en saçma ve en anlamsız finallerden biriydi. Neden dram yaratma zorunluluğu hissederler, neden zorlama bir son yapmak için bu kadar uğraşırlar anlamıyorum. Dizinin son beş altı bölümü tekrarlarla geçmişti zaten, güzelim diziyi sündürüp içine ettiler sonunda. Oyunculara, ana kurguya en çok da bize yazık.

- Will (2017) 1. Sezon 5/5

Dönem dizisi arayışlarımda rastgele bulduğum bir diziydi Will. Shakaspeare'in gizemli ve teorilerle dolu yaşamı çok ilgimi çektiğinden bir de bu bakış açısından izleyeyim dedim. Pişman da olmadım. Havası çok kendine hastı dizinin. İzleyiciyi içine çekme konusunda da başarılı olmuştu bence. Aksiyonu filan da yerindeydi. Gayet izlenebilir.

- Game of Thrones (2010) 7. Sezon 4/5

Belki birçoklarının beklentilerini karşıladı, özellikle sezon finaliyle çoğu kişiyi tatmin etti, bununla da kalmadı içini rahatlattı ama bu sezon özellikle finaliyle, benim izlediğim en vasat sezonuydu dizinin. Verdiği açıklar, karakterlerin tahmin edilesi hamleleri, zaman konusundaki tutarsızlıklar derken, dizinin benim gözümde farklı olmasının sebepleri bir bir öldü. Yalnızca seyircinin "Vay be" demesi için çekilen sahnelerden tutun da önceki sezonlarda verilen olağanüstü ince detayların bu sezonda adeta insanın gözüne sokulan aşikar durumlara dönüşmesi eski havasını kaybettiğini hissetmeme neden oldu. Özellikle son bölüm olan şey, öyle beklendik, öyle sıradan ve öyle basit geldi ki bana Game of Thrones gibi bir kurguda sırıttı, çok absürttü. Herhangi bir dizide bu kadar sorun etmezdim cidden ama ben GoT'u ters köşeleriyle, öngörülemez olay örgüsüyle seviyordum. 

Bu ne şimdi?




Siz bu ay neler yaptınız?

Benimle paylaşın!



Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. En başa koyduğun fotoğrafla açıklaman o kadar güzel ki... Kışı ben de çok özledim! ^_^ 16 film mi? Vay canına! ^_^ Bol bol dizi de izlemişsin. Senin için dolu dolu bir ay olmuş, ne güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumak dışında doluydu evet, umarım okulun başlamasıyla daha fazla okuyabilirim! Teşekkürler :')

      Sil
  2. Fotoğraftaki görsele daha çok zaman olsa da en azından havalar serinlemeye başladı :-)Daha çok okuduğun bir eylül diliyorum :-)

    YanıtlaSil
  3. Salam Yenə bol kitab film və seriallarla gəlmisən yazdıqlarını araşdırıb içindən bəyəndiklərimə şans verəcəm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyip de beğendiklerin olursa mutlaka yaz! :')

      Sil
  4. Eylül'den, daha doğrusu tüm sonbahar ve kıştan beklentim büyük okuma açısından. Bakalım.. Teşekkürleeer ^.^

    YanıtlaSil