Aylık Rapor | Aralık 2016

Host a Trunk Show, Shop Fashion Jewelry & Accessories:


Okunanlar

Bu ay planladığım kadar çok kitap okuyamadım. Tek tesellim güzel kitaplar okumuş olmam. Harry Potter'ın beş ve altıncı kitabını bir kez daha okudum. ( doyamadım ) Okumaya başladığım, dili Almanca olan kitabı da bu ay bitirdim şükür. 

Bu ay biraz okuma konusunda kendimi esnek tuttum sanırım. Yıllık okuma hedefime ulaşmış olmanın verdiği rahatlıkla elim neye gittiyse onu okudum. Daha güzel oldu aslında. 

İşte okuduklarım;

- Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı / J.K Rowling 5/5

- Charlie und die Schokoladenfabrik / Roald Dahl 4/5

Yorumu için; tıklayın :)

- Harry Potter ve Melez Prens / J.K Rowling  5/5

- Meleklerin Suskunluğu / Jill Paton Walsh 3/5

Kitaplığımda okunmamış kitapları bitirme girişimimin ilk kitabı buydu. Yanılmıyorsam bir-iki sene önce İzmir Kitap Fuarı'ndan satın almıştım ama bir türlü okuyasım gelmemişti. Başlarken güzel şeyler bekliyordum çünkü kitabın arka kapağında Bana Gülün Adı'nı hatırlattı tarzı bir yorum görmüştüm. Fakat az da olsa hayal kırıklığına uğradım. Kitaptaki sorgulamalar, tartışmalar beni düşündürmedi değil ama daha epik bir hikaye bekliyordum. En azından daha epik bir anlatım... :/

- Vahşetin Çağrısı / Jack London 4/5

Yorumunu okumak için; tıklayın :)


İzlenenler

Filmler

- The Jungle Book (2016) 4/5

- Remember (2015) 3/5

- Finding Dori (2016) 4/5

- Don't Breathe (2016) 4/5

- The Shallows (2016) 4/5

- Modern Times (1936) 5/5

- The Gold Rush (1925) 4/5

- 12 Angry Men (1957) 5/5

Diziler

- Black Mirror 5/5

Bu diziyi bana biri tavsiye etti ama kim hiç hatırlamıyorum. Belki çevremden biri belki de bir blogger... Yine de tavsiye edene çok minnettarım çünkü diziyi çok çok beğendim. Genel olarak teknolojinin ilerlemesiyle oluşacak çarpıklıkları, toplumsal hayatta oluşacak sorunları, insan&toplum psikolojisini işleyen bir dizi. Ailecek keyifle izliyoruz vallahi, tavsiye ediyorum. 

- Analar ve Anneler 4/5

Diziyi keşfetmem internette, Vatanım Sensin dizisinde oynayan Boran Kuzum'u araştırırken oldu. Dokuz bölümlük bu dönem dizisinde hayatları çok farklı, ilginç ama en çok da acı olaylar sonucu kesişen iki anneyi konu alıyor. Diziyi seyretmeye beni iten açıkçası ( Boran Kuzum haricinde ) dizinin 70lerde geçmesiydi. Ben dönemin siyasi/toplumsal olaylarına değinecek bir dizi beklesem de dizi karakter odaklıydı. Sevmedim değil tabii, sadece beklediğimden farklı çıktı. Ayrıca tadında biten bir diziydi, bu da şaşırttı açıkçası. Yerli dizilerimizin ne kadar sündüğünü hepimiz biliyoruz. Bu yüzden izlemenizi tavsiye edebileceğim yerli bir dizi Analar ve Anneler. 

- Vikings 4/5

Dokunmayın, ağlarım...


Bu hafta her gün sınavlarım var, lütfen bana finallerimde şans ve başarı dileyin!

Siz bu ay neler yaptınız?

Benimle paylaşın!






Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Oncelikle, Basarilar dilerim. Guzel ve cok kitap okumussun. Bu ay biraz kotu gectiginicin fazla anlatacak bisi bulamadim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın pek iç açıcı şeyler olmadı ne yazık ki.. Teşekkürler :')

      Sil
  2. Modern Times'ı ben de aralıkta izledim. Ne kadar mükemmel bir film değil mi? Neredeyse 100 sene önce böyle bir filmin çekilmesi inanılmaz.

    Boran Kuzum'u ben de takip ediyorum. Çok başarılı ve tatlı bir arkadaş :-)

    Finallerinde başarılar Gözde'm. Hepsini geçersin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chaplin'in her filmi zaman kavramının dışında kalıyor zaten bence... Modern Times'ı bu dördüncü izleyişimdi, her seferinde ayrı keyif alıyorum :') Hem de çok tatlı bir arkadaş, nazar değmesin :D Teşekkürler ablacımm ^.^

      Sil
  3. Black Mirrorı ben de böyle kafama estikçe izliyorum. Her bölümden sonra dehşete düşüyorum...
    Hem yerli hem de mini dizimiz mi varmış?? Şaşkınım şu an :D

    Aksatmadan her ayın raporunu yazdın resmen Gözde, tebrik ederim :D Bunları alt alta dizip ne de güzel yıl sonu raporu yazılır ama :D

    Finallerinde de başarılar, yapabilirsin! ♥(ˆ⌣ˆԅ)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tek aksatmadığım yazı dizim bu oldu :D Yıllık rapor yazmak gözümü korkuttu ama çok sabır gerek :D Teşekkürleeer ^^

      Sil