Aylık Rapor | Mart 2016



Her ay böyle okuma açısından verimsiz mi geçmek zorunda bilmiyorum ama aslına bakarsanız her ne kadar az kitap okumuş olsam da elimden gelenin en iyisini yaptığımı düşünüyorum Mart ayında. Yazılarımı takip edenler Erasmus sınavlarına hazırlandığımı biliyordur. Mart ayında, çok yoğun olmasa da bu sınava hazırlanmakla ve stres yapmakla geçti çoğunlukla. 

Ayrıca bu dönem ilk dönemden daha ağır derslerim var ve bunu dibine kadar hissediyorum. 


Yine de dediğim gibi, derslerimin ve çalışmalarımın arasında altı kitap okuyabildiğim için mutluyum, daha az da olabilirdi. :)





Okunanlar


1- Yüzüklerin Efendisi : İki Kule / J.R.R Tolkien >> 5/5


Yorumu için; tıktıkk


2- Sirk Müdürünün Kızı / Jostein Gaarder >> 3/5


Yorumu için; tıktıkk


3- Boğulmamak İçin / George Orwell >> 2/5


Yorumu için; tıktıkk


4- Sinekli Bakkal / Halide Edip Adıvar >> 4/5


Yorumu için; tıktıkk


5- Franz Kafka'nın Dönüşümleri / Claude Thiebaut >> 4/5


Yorumu için ; tıktıkk


6- Geçmişin Gölgesinde (Vilette) / Charlotte Bronte >> 5/5


Yorumu için ; tıktıkk




İzlenenler


1- Yürüyen Şato  >> 3/5


2- She Was Pretty ( K-Drama)  >> 3/5


Yorumu için; tıktıkk


3- Secret ( K-Drama) >> 4/5


...

Dediğim gibi Mart ayı Erasmus sınavı stresiyle geçti. Neyse ki geçen hafta sonu, 2-3 Nisan'da sınavlarımı verdim. Umarım güzel bir sonuç alabilirim. En azından artık bu sınav derdim bittiği için çok rahatladım ve geçtiği için çok mutluyum doğrusu. 

Sizin Mart ayınız nasıl geçti?
Neler yaptınız, neler okudunuz, neler izlediniz?
Benimle paylaşın!



Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Canım bence o kadar ders ve sınava hazırlanma arasında iyi bile okumuşsun. Ben mart ayında sadece beş kitap okudum, hepsi de kolay okunan basit kitaplardı. Sen çok güzel kitaplar okumuşsun. Tebrikler.

    Bu arada blogunun tasarımı değişmiş. Çok sade olmuş. Kenarlarda gadget görmeyince değişik geldi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu sefer ben de memnun kaldım okuma performansımdan.. Çok teşekkür ederim. ^.^ Tasarımı değiştirdim evet, birden gözüme her şey çok kalabalık gelmişti..Gadgetları sakladım, göz yormasın, isteyen baksın diye :D

      Sil
  2. Gözde Tatlım her şeye yetişiyorsun maşallahın var :) Harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım böyle devam eder yaa, çok teşekkür ederimm ^.^

      Sil
  3. Onca yoğunluğun arasında yinede çok iyi okumuşsun ^^ Ben ancak 5 kitap okuyabildim ki içlerinde çabuk okunanlar da vardı. ^^ Bir de tasarım harika olmuş, çok beğendim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında önemli olan sayıdan ziyade, kitapların yaşattıkları öyle değil mi? :') Çok teşekkür ederim ya, çok çelişki yaşadım değiştirmek konusunda ama beğenmen beni çok çok mutlu etti şu an ^,^

      Sil
  4. Gözdeee!! :D Tasarımını özellikle de blog mottonu çok sevdim. :D Okul zamanımızı yiyor işte -.-
    6 kitap bence de iyi, özellikle o yoğunlukta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederimm, beğenmene çoook sevindim gerçekten ^.^ Okul, evet, nalet şey -_-

      Sil