6 Ocak 2016 Çarşamba

Mim : Merak Ediyorum


Herkese merhaba!

Bi Poşet Kitap tarafından mimlenmiştim, bu arada çok teşekkür ederim kendisine, ve etkinliği yapmak için anca vakit bulabildim. 

"Merak ediyorum,

Takıntılarınızı, sevdiğiniz ya da sevmediğiniz genel şeyleri."



>> Kahveden ziyade çay bağımlısıyım. Çay içmediğim için başımın ağrıdığı zamanlar dahi oluyor.


>> Çok ön yargılıyım ve bu olumsuz özelliğimi aşmaya çalışıyorum. 

>> Benim için bir şey ya mükemmel olmalı ya da hiç olmamalı. Ortası yok yani.

>> Hep eski zamanlara ait olduğumu düşünmüşümdür. 

>> Kitap ödünç vermeyi hiç sevmem. Hediye etmek başka bir güzel ama.

>> Bir bölümü bitirmeden kitabı kapatamam. Eğer bölümün yarısında uykum gelirse filan, bir sonraki okumada bölüm başından başlarım.

>> Kitap ayracı diye bir şey varken kitabın sayfasının kıvrılmasına deli olurum.




>> Kitaba sahip olmanın değil, onu okumanın daha önemli olduğunu düşündüğümden arkadaşlarımdan ya da kütüphaneden kitap ödünç almayı sorun etmem.

>> Masam, hatta odam dağınıksa asla ders çalışamam.

>> Okumak ya da yazmak için sessiz sakin bir ortama ihtiyaç duyarım. Özellikle yazmak için etrafımda insanların dahi olmaması gerekiyor.


>> Kitaplar haricinde beni anında mutlu edebilecek diğer şey : ÇİĞKÖFTEEE


>> İnsanların okudukları kitaplara, dinledikleri müziklere ya da izledikleri filmlere göre yargılanmasına uyuz oluyorum. 

>> Serileri tamamlanmada, yani son kitapları yayınlanmadan okuyamıyorum. -_-


>> İnsanlarda dikkat ettiğim ilk şey; eller.


>> Güneşe çıkınca birkaç kez art arda hapşırırım.


>> Deneme kabinlerinden nefret ediyorum, kıyafet denemekten fena halde sıkılırım. 


>> Maydanoz ve mantarı hiç sevmem, yemem.


>> Hasıla adında bir yastığım var ve ona sarılmadan uyuyamam.  ^^ 


>> Yağmurlu, kapalı havaları çok severim. Bu yüzden ilkbahar aylarında ders çalışma tempom düşüyor. -_-

>> Eğer çayıma bir başkası şeker atarsa o çayı içemem.


>> Havai fişeklere aşığım. Onları izlerken nefesim filan kesiliyor hatta, amaçsızca mutlu oluyorum, kalbim tekliyor. 




>> Balkan kültürüne; Balkan müziğine, danslarına, mutfağına büyük bir ilgim var. Hatta ileride balkan ülkelerinden birinde yaşamak istiyorum.


>> Akordeon'a, çıkardığı sese bayılıyorum. Bir müzik aleti çalmak isteseydim, ki istiyorum, bu kesinlikle Akordeon olurdu. 





Mim için yeniden teşekkür ederim Bi' Poşet Kitap!

Ben de

 Özlem'i >> Kitap Kuşu


ve

Nana Happy'i >>Dream high Happy Day

mimliyorum. 

Ayrıca hoşuna gidip yapmak isteyen herkes kendisini mimlenmiş saysın!



12 yorum:

  1. Merhaba ne hoş bloğun var takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. ayy teman değişmiş ne güzel olmuuuş :) çiğköfte bende de mutluluk hormonu salgılatıyor ya :D Balkan müziğini ben de çok severim ve deneme kabinlerinden nefret ederim :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, cesaret edebildim sonunda :D Ortak noktalarımız kalpp kalpp ^^

      Sil
  3. hmm ben de çiğköfte için mutluluk diyebilirim çok seviyorum.ve kitap ödünç verme konusunda da aynıyız.ama maydonoz ve mantar için aynı şeyi diyemiycem.kesinlikle bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantarı sadece pizzanın içinde yiyebiliyorum ben de.. Aslında ikisi de çok faydalı ama... :D

      Sil
  4. Temanı bende çok beğendim :)
    Mükemmeliyetçilikten bende fena halde muzdaribim :/
    Eski zamanlar,evet daha güzelmiş ve özelmiş
    Kitapta bölüm bitirme takıntısı bende de var ondan çok bölümlü kitapları hep daha çok severimm
    Ayraç diye bişi yapmışlarken kıvırmak niye dimi hem izi kalıyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplara kıyamayanlar olarak o sayfa kıvırma şeysinin acısını biz biliriz ancak, yoksa insanlardan hep 'nolucak yaa' tepkileri alıyorum -_- Çok bölümlü kitaplar benim de hoşuma gidiyor, bölüm az olunca ya da bir bölüm elli yüz sayfa sürünce nerede bırakacağımı şaşırıyorum, zevki kaçıyor :D

      Sil
  5. Kahve sevilmemi yaw :) Güneş alerjisi garipmiş :) Güzel mim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaani sevmemek değil de, çayı daha çok seviyorum diyeyim :D Çok teşekkür ederim ^^

      Sil
  6. Mim üçün çox sağ ol ;) maraqlı mimdir :)

    YanıtlaSil