Daima...


Bu kez sevgili Alan Rickman için, kaldırın asalarınızı...

Şu anda hissettiklerimi kelimelere dökebilmem imkansız ama yapabileceğim başka hiçbir şey de yok. Daha önce bu kadar sevdiğim bir oyuncuyu kaybetmemiştim ve etrafımda hayranı olduğu oyuncu ya da ünlü öldüğünde üzülen insanlar olduğunda bu bana çok saçma gelirdi. 

Şimdi ne hissettiklerini anlayabiliyorum.

Çok değişik bir ruh hali bu. İnanamıyorum ama gerçeğin de farkındayım aslında. Ölümün bu kadar yakın ve beklenmedik olması düşüncesi beni yine hazırlıksız yakaladı. 

Alan Rickman, Snape karakteri için mümkün olabilecek en iyi seçimdi. Bu yüzden Snape'i ikinci kez kaybetmiş gibiyim, belki çoğumuz da böyle hissediyordur. 

Daima hatırlanacak ve sevgiyle yad edileceksin Alan.
Daima.





Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ben de az önce öğrendim, sidebar'a resim ekledim ardından postunu gördüm. :/ Alan Rickman hangi rolde olursa olsun benim için her zaman Snape'ti ve onu sonsuza kadar kaybettik. Bu kadar üzüleceğimi düşünmemiştim :(

    YanıtlaSil
  2. Şimdi öğrendim gerçekten çok üzüldüm ben de.

    YanıtlaSil
  3. Bende duyduğumda çok üzülmüştüm. Snape karakteri ile özdeşleşmişti Alan. Bir kaç filmde daha görmüştüm onu, görünce hep Snape derdim. Yeri çok ayrı, unutulmayacak bir insan :(

    YanıtlaSil