21 Kasım 2015 Cumartesi

Kim Bu Muggle?





>> MUGGLE : Harry Potter dünyasında, büyücü olmayan insanlara verilen ad.



Merhaba, ben kendiyle barışık, Hogwarts mektubunu beklemeyi çoktan bırakmış, Muggle olmakla hiçbir sorunu olmayan, okumayı çok seven bir Muggle'ım.

'95 doğumluyum. İzmir'de yaşıyorum. Dokuz Eylül Üniversitesi / Mütercim Tercümanlık bölümünde okuyorum ve bölümümü acayip çok seviyorum!

Bir blog açmayı uzun süredir istiyordum ama cesaret edemiyordum bir türlü. En sonunda bu sene, yakın arkadaşlarımın desteğiyle bu işe giriştim. 

Yeri gelmişken buradan onlara teşekkürlerimi ileteyim. 

Zülal, Didem ve Gizem... Beni, çok istediğim bu blog konusunda teşvik ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum!




:')


Not : Evet, biliyorum. Bu ilk gönderim olmalıydı ama çok heyecanlıydım. Neyse, geç olsun, güç olmasın :)


31 yorum:

  1. Merhabaa çok tatlı bir blogun var ^^ Nice nice bloglu yıllara :) bu arada blog listende bana da yer verdiğin için teşekkürler :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çok mutlu oldum gerçektennn. Ne demek, ben de seni, paylaşımlarını beğendiğim için takibe aldım... Yeniden çok ama çok teşekkür ederim :') xxx

      Sil
  2. Hoşgeldin!! Blog yolculuğuna yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Evet, geç olsun güç olmasın... :) :) :) Merhaba... :) Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tabii ki uğrayacağımm :')

      Sil
  4. okuduğun bölüm harika gerçekten Muggle fikride öyle çok yaratıcı
    güle güle kullan bloğunu :)

    YanıtlaSil
  5. Blogun ismi çok hoşuma gitti ve yazılarında çok başarılı daha ne olsun :) İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Beğenmene çok sevindimm :')

      Sil
    2. Teşekkürler! Beğenmene çok sevindimm :')

      Sil
  6. Merhaba, sen de benim gibi blog işinde yenisin fakat sayfan çok güzel ve yorumlarını da çok beğendim :) takibe aldım seni canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğenmen beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim ^^

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, blogun yeni olmasına rağmen mükemmel tasarlanmış, harika. Ayrıca dili kullanma tarzını da çok sevdim. Üslubun ve titizliğin yazılarında çok belli oluyor. Sürekli post yazman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  9. Dediğim gibi blog tasarımın güzel ve sadece kendi blogumada davet ederim. Aynı zamanda bende izmirde yaşıyorum. blog hayatında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Ben de sizin blogunuzun ismini çok beğendim, çok özgün bence.. Yazılarınızı takip edeceğim :')

      Sil
  10. Yeni takip ediyorum.Harry Potter fani oldugunu gorunce kosup geldim!! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi ettin de geldinn :D Çok teşekkür ederimm ^.^ Senin de ne tatlı adın var öylee :')

      Sil
  11. Hoşgeldiin iyi ki aramıza katılmışsın ^^ Mütercim tercümanlık dedin beni benden aldın çok güzel bölüm.Ben de şimdi sanat tarihi okuyorum.Eğer bunu seçmeseydim sanırım cidden tercümanlık seçerdim.
    Yazılarını tek tek okuyucam umarım bundan sonra^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafalarımız aynı desene! Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için ^.^

      Sil
  12. Ya iyiki bloğunu açmışsın. Fazla tatlış bir bloğun var.^^ Laf aramızda bence benim mektubumu baykuşum yanlış eve götürdü, ondan ben ortada kaldım. -,- Ve bir şey sorucam. Sen üni.'de mütercim tercümanlık bölümünü için lisede dil alanını mı okumuştun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiimm ^^ Evet, dil alanındaydım lisede :')

      Sil
  13. Çok güzel bir blogun var, kitap yorumları ayrıca benim için önemli o yüzden çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  14. Blogunuzu yeni keşfettim ve bayıldım doğrusu.Çok sevimli bir blog:)Bu arada laf aramızda ben Hoggwarts'dan mektup beklemeye devam ediyorum.Bakarsınız yüksek lisansa oraya kabul ediliriz:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayallerimiz olmasa nasıl dayanacağız ki bu gerçekliğe zaten :') Hoş geldiniz öyleyseee :')

      Sil
  15. Merhaba size bir şey göndermek istiyorum. Bana mail adresinizi gönderebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turker145318@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

      Sil